3 دلیل برای حیاتی بودن سایت برای کسب و کارهای کوچک

به سه دلیل وجود  وب‌سایت برای یک کسب و کار کوچک حیاتی است:
راه‌اندازی کسب و کار آسان نیست و لیست کارهایی که باید انجام گیرد طولانی هستند اما این موضوع نباید بهانه‌ای برای کوتاهی شما در حضور آنلاین‌تان گردد. راه‌اندازی وب‌سایت برای مقاصد قوی و حرفه‌ای شما و تاثیرگذاری بر مشتریان حیاتی است:
1- نخستین تاثیرگذاری
فراموش نکنید در دنیایی زندگی می‌کنیم که مردم قبل از اقدام به خرید در صفحات گوگل جستجو می‌کنند و نظرات کاربران را در سایت‌های اطلاع رسانی و شبکه های اجتماعی بررسی می‌کنند و هر روز صفحه فیس‌بوک خود را چک می‌کنند. به همین دلایل شما باید در نخستین تاثیرگذاری بهترین باشید. با راه‌اندازی وب‌سایتتان مشتریان درباره بازدید از کسب و کار شما تصمیم‌گیری خواهند کرد. 
2- ویترین گردی تنها اقدام مشتریان نیست
امروزه قدم زدن در خیابان و محله شما تنها گزینه‌ای نیست که مشتریان برای بازدید ازفروشگاه شما و سایر کسب و کارهای کوچک انجام می‌دهند. با بازدید پیوسته از سایت‌هایی مثل یاهو(Yahoo)، بینگ(Bing)، یلپ(Yelp)، گوگل(Google) و سایر سایت‌ها، مشتریان دائما به دنبال برنامه‌ریزی برای مکان خرید بعدی خود هستند. اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما بخوبی در این سایت‌ها که اولین و مهمترین نمایندگی شما هستند، معرفی شده باشند، داشتن وب‌سایت و همچنین معرفی سایت در موتورهای جستجو، سایت‌ها و سایر مکان‌های آنلاین احتمال بررسی کسب و کارشما توسط مشتری را افزایش می‌دهد. اطمینان داشته باشید آدرس کسب و کار، شماره تماس و آدرس ایمیل شما در وب‌سایت‌تان مشخص و قابل دسترس باشد. لینک شبکه‌های اجتماعی را فراموش نکنید ضمن اینکه خود در این شبکه‌ها فعال باشید.
3- نداشتن وب‌سایت به معنی از دست دادن کسب و کار
واضح است که نداشتن وب‌سایت فرصت‌های کسب و کار شما را برای اینکه مشتریان شما را بشناسند از بین خواهد برد. اما نداشتن وب‌سایت بهتر از داشتن یک وب‌سایت بد است. در حالیکه نداشتن وب‌سایت باعث از بین رفتن فرصتهای کسب و کارشما می‌گردد اما داشتن وب‌سایت بد باعث می‌گردد نگاه به کسب و کار شما بد گردد. بنابراین برای دیده شدن در شبکه جهانی وب، وب‌سایتی باکیفیت و حرفه‌ای برای کسب و کار خود راه‌اندازی کنید. 
 
برچسب‌ها:

منابع

لینک دائمی به این مطلب:


نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.