شرکت‌های طراحی سایت حرفه‌ای چه تفاوتی با هم دارند؟

مانند هر فعالیت دیگری در حوزه طراحی سایت نیز هم شرکت‌های طراحی سایت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند و هم شرکت‌هایی که در این زمینه حرفه‌ای نیستند و با مبالغ اندک سایت‌های ضعیفی طراحی میکنند. بسیاری از صاحبان مشاغل که به دنبال داشتن یک سایت برای خود هستند، از ما این سوال را می‌پرسند که چه چیزی شرکت شما را خاص کرده است؟ چرا گاها هزینه طراحی سایت شما از برخی از شرکت‌های دیگر بیشتر است؟

زمانیکه می‌خواهیم یک کسب و کار جدید راه‌اندازی کنیم یا یک فعالیت بازاریابی آنلاین را شروع کنیم ابتدا لازم است این نکته را در نظر بگیریم که استفاده از اینترنت یک روش ارزشمند و مهم برای تبلیغات است. همانطور که شما یک تبلیغ ضعیف تلویزیونی را برای محصول خود نمی‌پسندید، نباید بدنبال یک سایت ضعیف و ارزان قیمت باشید. رقابت در این زمینه سنگین است و مشتریان و خریداران بالقوه‌ای که بدنبال وبسایت‌های حرفه‌ای و قابل اعتماد (حداقل در ظاهر) می‌گردند، به وب‌سایت‌های غیر حرفه‌ای توجه نخواهند کرد.

طراحی سایت حرفه ای

با وب سایت حرفه‌ای، شما به همان اندازه که می‌خواهید میتوانید بزرگ باشید.

به یاد داشته باشید که با یک سایت حرفه‌ای می‌توانید شرکت خود را شرکتی بسیار حرفه‌ای معرفی کنید. ممکن است فضای کار شما کوچک باشد یا حتی در خانه کار کنید اما یک وب سایت حرفه‌ای این برداشت را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند که شرکت شما بهترین است. از این فرصت بازاریابی به نفع خود استفاده کنید و بهترین بهره را از سایت خود ببرید.

در طراحی سایت، مساله اصلی ارزش است

همه ما می‌دانیم که ارزش مهمتر از قیمت است. اگر کسی به شما بگوید که یک وب‌سایت 5000 دلاری می‌تواند 100000 دلار بازتولید (بازخورد) داشته باشد، یا یک وب‌سایت 1000 دلاری 10000 دلار بازخورد دارد، همه ما می‌دانیم که کدام را انتخاب میکنیم. وب‌سایتی که توسط یک شرکت مجرب در طراحی و بازاریابی، طراحی شده است همیشه از محصول یک شرکت غیرحرفه‌ای جلوتر و بهتر است.

خدمات پس از فروش طراحی سایت

زمانیکه می‌خواهیم سایت خود را گسترش دهیم و امکانات جدید به آن اضافه نماییم، برقراری تماس با شرکت طراح سایت مساله مهمی می‌شود. یک شرکت کوچک و یا کسی که می‌خواهد با طراحی سایت فقط امرار معاش کند، سخت‌تر است که در وب‌سایت شما تغییر مهم و بنیادین ایجاد کند و یا حتی پروژه را مطابق میل شما تکمیل کند.

منابع

لینک دائمی به این مطلب:


نظرات کاربران

خراطین در چهارشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
واقعا خوب بود ،، من برم بقیه ببینم

سایت جالبی دارید واقعا لینکتونو برای چندتا از دوستام فرستادم بدردشون میخوره ،، ممنون

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.